About Me

My photo
Pahang, Malaysia
My name is Ruzanna bt Ahmad Shapi'i. I'm student Bachelor of Process and Food Engineering kat Universiti Putra Malaysia or known as UPM Serdang..huhu..seorang yang suke gelak okeyh..and suka gak nanges2,,but beware!!saya garang taw!!hihikk

Saturday, December 4, 2010

why marshmallow??

salam..
huhu..tak taw la nak tulis ape..kekontangan idea..
tu la..orang ade blog na buat blog gak..
tp orang lain update blog saya x taw la nak update ape..
hehe..anyway thanks to cik fifi yg bagi tip supaya jangan tulis shortform kat blog..
dah biasa la taip sms and chat mcm tu..hihik..sekarang tengok..sebijik2 words keluar kan..
oppsss..saya??nak bahasakan diri ape eh??saya??aku??i??waaa..tak tau la..selalu dengan membe aku engko jep..dengan membe yg agk sopan santun saya awk..kadang2 nak gedik sikit bahasakan diri zana..anna??anna only org2 terdekat je yg panggil..huhu..pangilan manje gitu..ok la..disebabkan tetibe rasa nak gedik2 kat fb nak bahasakn diri zana..lagipon most of my fren panggil zana except my fren kat upm..diorang panggil ruzen..ala2 mat saleh gitu..nama ni hasil buah fikiran my sengal coursemate yep iaitu mira n syieda..huhu..but kata ganti nama diri (eceyhhh..bahasa melayu sekolah rendah ok) zana tu maybe akan berubah ikut mood..boleh x..boleh kan..testing2...sila support zana ok=)

No comments:

Post a Comment